Derfor skal du vælge EINDOM når du er udlejer

Opret lejemål: Ved udlejning bør der altid være en lejekontrakt, der beskriver de vilkår, der skal gælde for lejeforholdet.

Med den smarte software fra Eindom, kan du tage din udlejning med på farten, hvor end du måtte færdes. Du kan nemt og enkelt oprette et lejemål og via app’en kan du også hurtigt danne dig et overblik over lejere og ventelister.

Vi har lavet en udførlig guide til hvordan du opretter en standard lejekontrakt i typeformularen A9. På denne måde er du sikker på at få alle de relevante detaljer med. Indflytningssyn:

Vi tilbyder gratis, og efter lovgivningen, korrekte skabeloner til indflytning og fraflytning, som du nemt og enkelt kan downloade fra app’en.

Det er lovpligtigt at afholde indflytningstilsyn iht. den lejeloven og som udlejer skal du derfor sørge for at dokumentere lejemålets tilstand med fotodokumentation.

Fotos mm uploades nemt og enkelt, og hjælper dig til at have alt samlet et sted, så du altid har et overblik.

Digitalisering af dokumenter: Eindom er Danmarks letteste software til udlejning og ejendomsadministration. Med digitalisering af alle dokumenter har du altid det hele med dig, hvor end du befinder dig.

Du kan nemt uploade og bogføre data eller nøgletal på dit lejemål, så du slipper for at skulle have en masse papirarbejde liggende og bogføring af fysiske dokumenter.

API: Med hjælp fra API (Application Programming Interface) samles og opdateres data automatisk og gør hermed livet langt lettere for dig som udlejer. Du slipper for manuelt at overføre data fra et system til et andet og det kan i sidste ende spare dig for rigtig mange arbejdstimer og optimere dine arbejdsprocesser.

Backup og datasikkerhed: Det er vores vigtigste opgave hos Eindom at beskytte dine data ved kontinuerligt at udvikle på vores datasikkerhed. Virus og hackere er noget vi alle helst vil undgå når man har med personfølsomme data at gøre som her.

Vi giver vores kunder en speciel sikkerhedspakke, der foruden databeskyttelse tager regelmæssig og automatisk backup af dine data.

 

Dokumentation: Det er nemt at dokumentere i Eindom. Du kan tage billeder af dine lejemål, og uploade dem nemt til din konto på Eindom. Herved har du altid en digital dokumentation for standarden af dit lejemål.

Du slipper for at vigtige dokumenter forsvinder, da du kan uploade al den dokumentation du ønsker på vores app og samtidig have alt lige ved hånden – altid!

Opret lejer: Som udlejer kan du nemt holde styr på alle dine lejere med Eindom. Informationerne om dine lejere trækkes direkte fra lejekontrakten, så du ikke skal lave noget dobbeltarbejde. Vi har udarbejdet et smart ventelistesystem, som udfører arbejdet for dig og altid kan give dig et overblik over rækkefølgen.

Aconto Forbrugsregnskab: Ifølge lovgivning skal du som udlejer udspecificere i lejekontrakten, hvilke ydelser, lejer skal betale ud over lejen. Hvis dette ikke på forhånd er aftalt, har du som udlejer ikke krav på opkrævning.

Hos Eindom hjælper vi dig med at udfærdige kontrakten med de specifikke forbrugsposter, og senere automatisk at opkræve dem fra dine lejere.

Det opdateres løbende og holder regnskab over betalte/ubetalte poster og giver dig altid et klart overblik.

Digital signatur med NEM-ID: Lejekontrakten skal altid underskrives af henholdsvis lejer og udlejer. Med Eindom kan du nu sende din digitale lejekontrakt til lejer, som med Digital signatur kan underskrive dokumentet. Let og enkelt.

Tidsbesparende dokumenthåndtering optimerer din udlejningsforretning, både i forbindelse med at få lejet lejemålet ud, men også ift. arkivering af underskrevne dokumenter.

Let ejendomsadministration

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *